2 dec. 2010

Hipp hipp hurra!

(Skrivet den 2 dec, det fanns ingen tid for publicering)

Idag fyller Emmy år. Grattis! Vi hann med en liten frukostceremoni innan hon startade jobbet kl 9 imorse. Paketet från mamma hann hit i tid och mina panikinhandlade presenter fanns på plats. Mamma skickade ett jättefint halsband som blev succé samt en papparkaka och kaffebönor med chokladdragering. (??!) Detta släppte tullen av någon anledning igenom. De har öppnat paketet och lagt i lappar där det står att de har öppnat paketet men inte tagit bort någonting. Trots att det på lappen står tydligt att man inte får ta in bl a kaffebönor i landet, haha. Tack mamma! :)

I måndags var det ännu en gång vår tur att "rippa", ha hand om hostlet utekväll. Då är man som en slags värd för kvällens fest. Man tar betalt av de som ska med, berättar vad det är som gäller och ser till att de kommer till rätt ställe. Desto fler folk man får med på utekvällen, desto mer pengar får man att köpa drinkar för. Sist vi gjorde det fick vi med oss 9 pers... lite av en flopp. I fredags var det Bens (han som vi spenderade en natt ihop med på sjukhuset) sista natt och hela personalstyrkan var på topp! Ägaren till hostlet hade hyrt in en strippa i smyg, som skulle dansa för Ben. Nu i efterhand kan jag väl tycka att ordet dansa inte helt räcker till... Det sägs att hon var en strippa, men en porrstjärna är nog rätta ordet. När Ben lurades iväg att laga en trasig dusch smög strippan in och förberedde sig. På en lite plyshfilt skulle hon ha sin show och alla samlades runt omkring, även vi. Intressant. Ben kom in och hon satte igång... Blää. Showen slutade med att hon använde 4 olika dildosar och slutligen en KLUBBA!? Grabbarna applåderade och tjejerna tittade i backen, BLÄ. Nog om strippan (porrstjärnan). Vi hade tur och fick med oss 32 personer ut den kvällen. Vi fick köpa drinkar för 150 dollar, ca 1000 svenska kronor. Pangkväll!
(Mamma, det är lugnt, vi använde inte alla pengarna...)

För fyra dagar sedan fick vi en ny "rumskompis". En lite äldre kvinna från Japan. Mitt första möte med henne var efter min hemska arbetsnatt då jag kom hem helt förstörd. Hon klev ut från badrummet iklädd en liten vit bolero (en öppen, kort, genomskinlig tröja med 3/4 ärm) med stets runt med kanterna och ett par matchande vita trosor. Det visade sig vara hennes pyamas. Hon började prata om hennes dag och tyckte att det var jättekul att vi kom hem samtidigt mitt i natten. Jag ville bara sova. Enligt Emmy hade kvinnan tidigare under kvällen kommit in och känt på alla madrasser samt varit bekymrad över hur hon skulle ta sig upp i sängen. (ja, det finns ju alltså en stege?) Damen tvingade receptionisten att bära upp hennes saker och klagade på ALLT. Receptionisten grimatiserade och luftsparkade damen när hon inte såg. Nästa kväll, samma klädsel på. men, denna gång med en stor blodfläck i baken? Åhnej. Nu har hon burit samma trosor i 4 dygn, MED EN BLODFLÄCK DÄR BAK?! Vidrigt. Vi har fler historier om damen men jag kan inte skriva alla här.

Om en vecka ska vi på konserten! Vi glädjer oss hemskt mycket

/Jenny

3 kommentarer:

  1. Haha, skrattar gott åt damen i ert rum. Hur kommer det sig att ni alltid hamnar med människor som inte byter underkläder?

    Porrtjejen verkar mest äckligt, blä. Skulle inte varit road alls. Dock kul att ni fick full fart på er utgång denna gång!

    Om två timmar ska jag skriva tenta i ekonomi. Värsta kursen någonsin och kommer gråta efteråt - men inte länge för jag blir i alla fall FRII! I helgen ska jag sen bara fika, festa och julhandla! FRIIIIIII! till på måndag... ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hhahahahahaha... gud jag har inte läst detta inlägg förrän nu. Jag skrattar så jag gråter. Vad magiskt.

    SvaraRadera
  3. Ja nu var ju det tidigare inlägget från mig, Hanna. Men eftersom det är mest jag och Sanna som kommenterar regelbundet så tänkte jag att ni kanske förstod det iaf.

    SvaraRadera