7 nov. 2010

Karl- Erik Svensson

Hahaha. Fick just detta brev i maillådan. Är detta nåt slagt skämt?
Minns ni mannen från vår första flygresa. Han har mailat oss samt bifogat 4 bilder. En bild på oss som han tog på planet, en bild på utsikten från hans hotel, en bild på twin towers i Kuala Lumpur samt en sista bild på han själv med sina 4 vänner? Creepy.

"Jenny & Emma!
Tack för trevligt sällskap.
Hur har ni haft det de gångna veckorna i Au? Ni har naturligtvis sett er
omkring, rest och berikats. Skriv och berätta.
Har ni fått något intressant engagemang?
Gabriel och jag hade en intressant vecka i Kuala Lumpur. Vi åker
troligen snart tillbaka för fortsatta samtal om ett hotellprojekt.
Bifogar foto av två rara Gagneftöser, ett foto taget från mitt hotellrum
( Hotel Times Square i centrala Kl) samt ett mästarfoto jag tog av
världens näst högsta byggnad, Petronas Twin Tower och ett foto från våra
förhandlingar i KL, så ni kommer ihåg oss.
Lev väl!
önskar er Karl-Erik"

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Åh herregud så roligt. Skickade han inte någon bild på sig i nya jeans och bad er ha en åsikt? :) Det kommer kanske. Måste fråga: Emmy - gav du honom din e-postadress? Varför?? haha. mycket roande.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Haha, det kommer nog sska du se! Emmy??! Åhnejdu. Emmy pratar inte med iglar, speciellt inte äldre män. Det är en av hennes principer. Det var jag som gav mig mail, min gamla som inte är i bruk längre. Haha... /Jenny

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! underbart. UNDERBART!

    Jag håller med Sanna om det där med mailadressen.

    Puss/hanna

    SvaraRadera