25 okt. 2010

Valar

Igår såg vi äntligen valar. Alla andra ser valar, överallt, jämt. Men inte vi.
Satt i godan ro ute på Nicklas balkong på sjunde våningen, när dom äntligen visade sig för oss där ute till havs.
Häftigt!

Vi spelade även tennis med Nicklas, riktigt kul. Men det var svettigt, nästan så det skvätte om oss..
Efter tennismatcher, hårklippningar, och en välförtjänt subwaymacka på stranden traskade vi sen hemåt mot vårt "hem".

Idag har vi inte mycket på agendan, jag själv är bränd och har diverse soleksem så jag tänker hålla mig borta från solen tills vidare. Antar att det blir skuggplats vid poolen och en bok!
Vi har även dragit på oss förkylningar och hosta.

Det kinesiska paret stod ut två nätter.
Det är vi tacksamma för, eftersom sängarna nästan rasade samman när de drog igång sina snarkningar.
Trots rejäla läten fick de inte vara med i Charles och Jennys snarkklubb som de bildat?
Utanförskap?

/Emmy




1 kommentar:

  1. Ja, nej... eftersom ingen annan har kommenterat så gör jag det. Igen. Jag skriver visst kommentarer till alla era inlägg. Kanske ska börja skriva ett annat namn, typ "Elsa".
    I eftermiddag har jag tenta och sedan är halva terminen gjord. Mindre än två månader till både mosterskap och julafton. Inte illa!
    Hade gärna satt mig med en bok i skuggan vid poolen en stund, men det är visst minusgrader och snart blir det väl mörkt igen...

    Kollar er blogg flera ggr per dag, så skriv snart igen! Annars måste jag ju kommentera på samma inlägg igen ;)

    Förresten: snygga tennisbilder, ser riktigt proffsigt ut!

    KRAM

    SvaraRadera